+38 044 502-39-49
+38 050 136-76-57
@ info@electroline.com.ua

RU UA

Задать вопрос
Чтобы воспользоваться формой, включите поддержку JavaScript и Cookies в браузере.

Как поступать при краже счетчика


Як бути, якщо електролічильник вкрадено?

Відповідальність за збереження та цілісність розрахункових електролічильників, встановлених безпосередньо в квартирах або приватних будинках, несе квартиронаймач або власник. У випадку крадіжки лічильника його заміна проводиться за рахунок квартиронаймача.

Відповідальність за збереження та цілісність поквартирних електролічильників, встановлених на сходових майданчиках, та розрахункових електролічильників, що враховують витрати електричної енергії на загальні потреби будинку, покладається на власника будинку (ЖЕК, кооператив, відомство та ін.). У випадку крадіжки електролічильників, що були встановлені на сходових майданчиках, їх придбання повинно виконуватися за рахунок житлово-експлуатаційної організації.

Споживачі у випадку крадіжки електролічильника повинні негайно повідомити житлово-експлуатаційну організацію для встановлення нового електролічильника. Крім того, для запобігання можливих непорозумінь при розрахунках за електроенергію, необхідно повідомити електропостачальну організацію та оформити заяву у відділенні енергозуту за місцем проживання (МСД або СКЦ).

Для впорядкування розрахунків за спожиту електроенергію при відсутності електролічильника аналізується режим електроспоживання по кожному абоненту окремо. На період відсутності приладу обліку розрахунок оплати за спожиту електроенергію здійснюється за середньомісячним споживанням попереднього розрахункового періоду.